Polityka zwrotów

Anulowanie zamówień

Po rozpoczęciu procesu pakowania i wysyłki nie można już ich anulować ani zmieniać.

Refundacje

Twoja satysfakcja jest naszym głównym priorytetem. Dlatego też, jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, napisz do nas.

Jeśli nie otrzymałeś zamówionego produktu w gwarantowanym czasie (60 dni nie uwzględniając przetwarzania 2-5 dni) Możesz zażądać zwrotu kosztów* lub ponownej wysyłki.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, możesz zażądać zwrotu lub ponownej wysyłki.

Jeśli nie chcesz przedmiotu, który zakupiłeś możesz zażądać zwrotu, ale zakupiony przedmiot musisz zwrócić na swój koszt. Towar nie może nosić oznak używania, oraz musi być zapakowany w oryginalne opakowanie

Brak możliwości refundacji w przypadku gdy:

  • Twoje zamówienie nie dotarło ze względu na czynniki znajdujące się pod Twoją kontrolą (tzn. Podanie nieprawidłowego adresu wysyłki)
  • Twoje zamówienie nie dotarło ze względu na wyjątkowe okoliczności pozostające poza kontrolą www.mutlum.pl (np. opóźnione katastrofą naturalną).

*Możesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 15 dni po upływie gwarantowanego okresu dostawy (60 dni). Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość na Kontakt

Jeśli Twój wniosek zostanie zaakceptowany, Twoja wpłata zostanie zwrócona, automatycznie do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu 14 dni.

Wymiana

Jeśli z jakiegoś powodu chcesz wymienić swój produkt. Najpierw musisz się z nami skontaktować, a my zajmiemy się wszystkimi krokami.

Prosimy, nie wysyłaj produktów do nas z powrotem, jeśli nie zezwolimy na to.

Koszt zwrotu ponosi kupujący.